تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 آذر 1401 - 10:45
کد خبر : 2326

جزئیات جذب نیرو در شرکت صنایع پوشش ایران

جزئیات جذب نیرو در شرکت صنایع پوشش ایران

به گزارش گیلانی‌ها‌خبر و به نقل از ایسنا، مدیر صنایع پوشش ایران گفت: علاقمندان جهت شرکت در آزمون استخدامی صنایع پوشش ایران در رشت به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه کنند. کبری مهرورز از فراخوان جذب نیرو در شرکت صنایع پوشش ایران در رشت خبر داد و اظهار کرد: آزمون مذکور در تاریخ ۱۶

به گزارش گیلانی‌ها‌خبر و به نقل از ایسنا، مدیر صنایع پوشش ایران گفت: علاقمندان جهت شرکت در آزمون استخدامی صنایع پوشش ایران در رشت به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

کبری مهرورز از فراخوان جذب نیرو در شرکت صنایع پوشش ایران در رشت خبر داد و اظهار کرد: آزمون مذکور در تاریخ ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود و سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان مسئول برگزاری این آزمون می باشد.

وی افزود: شرکت صنایع پوشش ایران از جوانان علاقمند، متخصص و جویای کار دعوت به عمل می آورد تا در بازه زمانی ۱۶ لغایت ۲۶ آذرماه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی «hrtc.ir» مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر صنایع پوشش ایران تصریح کرد: این شرکت به ‌منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد واجد شرایط(بومی شهرستان‌های رشت و حومه، بندر انزلی، صومعه سرا، فومن، خمام، شفت و آستانه اشرفیه) به صورت نیروی قرارداد معین دعوت به همکاری می کند.

مهرورز خاطرنشان کرد: مشاغل نگهبان، کارگر(برق)، کارگر(مکانیک)، تکنسین برق، تکنسین مکانیک، نساج، تکنسین نساجی، مهندس برق، کارشناس برنامه ریزی تولید، آزمایشگاه، مهندس نساج، مهندس کامپیوتر، حسابدار، مهندس مکانیک، کارگر ساده و نظافتچی فهرست مورد نیاز در مقاطع دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.