تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مهر 1401 - 12:26
کد خبر : 745

توسعه حوزه بهداشتی و درمانی به ویژه در بخش دولتی استان گیلان و توجه به بخش سالمندی و جوانی جمعیت استان، دو اولویت مهم استان است

توسعه حوزه بهداشتی و درمانی به ویژه در بخش دولتی استان گیلان و توجه به بخش سالمندی و جوانی جمعیت استان، دو اولویت مهم استان است

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی گیلان، توسعه حوزه بهداشتی و درمانی به ویژه در بخش دولتی استان گیلان و توجه به بخش سالمندی و جوانی جمعیت استان را دو اولویت مهم استان عنوان کرد.

به گزارش گیلانی ها خبر، دکتر سعید کریمی- معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری‌های دکتر سالاری- رییس پیشین دانشگاه بویژه در بخش تامین بودجه عمرانی و تجهیزاتی و آرزوی توفیق برای دکتر حیدرعلی بالو در سمت جدید گفت: در هر مسوولیتی که هستیم، کارها باید به درستی انجام شود.

دکتر کریمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مدافع سلامت، خاطرنشان کرد: در دوران همه گیری کرونا، در استان گیلان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که جای بسی تقدیر دارد.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت در بخش دولتی کشور ساخته و تجهیز شده است، اذعان داشت: در دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید دو اولویت مد نظر قرار بگیرد، اولین اولویت، توسعه حوزه بهداشتی و درمانی به ویژه در بخش دولتی است که باید استان گیلان در زمینه ساخت و ساز مراکز درمانی و بیمارستانها تقویت شود.

وی دومین اولویت دانشگاه علوم پزشکی و استان را توجه به بخش سالمندی عنوان کرد و افزود: استان گیلان به عنوان سالمندترین استان در کشور، باید مدنظر مسوولین استانی و دانشگاهی قرار گیرد تا این استان بتواند با ارایه راهکارهای مناسب، به سمت جوانی جمعیت پیش برود.

در پایان، دکتر کریمی، ضمن اهدای لوح تقدیر به دکتر ارسلان سالاری رییس پیشین دانشگاه، حکم دکتر حیدرعلی بالو به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان را به وی تفویض کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.