تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 خرداد 1402 - 14:09
کد خبر : 7108

تعیین تکلیف ۱۳ طرح سرمایه گذاری غیرصنعتی بخش خصوصی

تعیین تکلیف ۱۳ طرح سرمایه گذاری غیرصنعتی بخش خصوصی

در نشستی سه ساعته، مسائل مرتبط با ۱۳ طرح سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی به صورت جداگانه و اختصاصی بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش گیلانی ها خبر،  در نشستی سه ساعته، مسائل مرتبط با ۱۳ طرح سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی به صورت جداگانه و اختصاصی بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی،  نشست بررسی ۱۳ طرح سرمایه گذاری غیر صنعتی بخش خصوصی در منطقه آزاد انزلی به ریاست اکبر نیازی، سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی و با حضور معاونین و مدیران و مشارکت سرمایه گذاران، به صورت جداگانه و اختصاصی برگزار و تعیین تکلیف شد.

در این جلسه کاری تخصصی که معاونین و مدیران معاونت های اقتصادی، عمرانی و توسعه مدیریت و حقوقی سازمان بهمراه مدیران ۱۳ طرح سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری، درمانی، تجاری و اداری حضور داشتند در خصوص سازوکارهای برون رفت، رفع موانع و مشکلات، تسریع در پیشرفت عملیات اجرایی طرح ها و بهره برداری از آنها تصمیم گیری و توافق نهایی صورت گرفت.

در این نشست معاونین و مدیران سازمان به‌همراه سرمایه گذاران طرح های سرمایه گذاری مورد بحث، به بیان نقطه نظرات و ادله کارشناسی خود از منظرهای مختلف حقوقی، اقتصادی، عمرانی و مالی پرداخته و در ارتباط با آخرین وضعیت طرح های ۱۳ گانه مزبور، موانع پیش روی سازمانی و غیر سازمانی، میزان پیشرفت فیزیکی و راهکارهای تبدیل وضعیت راکد کنونی طرح ها به راه اندازی و تکمیل هر یک به صورت جداگانه تبادل نظر شد.

گفتنی است براساس توافقات صورت گرفته برخی از موانع توسط سازمان منطقه آزاد انزلی و بعضی دیگر نیز از طریق نهادهای همکار استانی و کشوری؛ در چارچوب قانون و مقررات مناطق آزاد برطرف خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.