تاریخ انتشار : جمعه 22 مهر 1401 - 11:45
کد خبر : 1030

در دیدار نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد؛

تاکید بر لزوم ارتقای سطح بهداشت و درمان استان گیلان

تاکید بر لزوم ارتقای سطح بهداشت و درمان استان گیلان

در دیدار ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با حیدرعلی بالو سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم ارتقای سطح بهداشت و درمان استان گیلان تاکید شد.

به گزارش گیلانی ها خبر، در دیدار ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با دکتر حیدرعلی بالو سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم ارتقای هرچه بیشتر سطح بهداشت و درمان در استان گیلان تاکید شد.

در این نشست، ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری پروژه‌های درمانی این شهرستان، اظهار داشت: در زمان وزیر پیشین بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، موضوع ساخت بیمارستان‌های محلی مطرح و بر لزوم ساخت و اجرای آن تاکید شده بود.

نماینده شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: موضوع نقشه کشی و محاسبات بیمارستان بندرکیاشهر انجام شده و برآورد هزینه آن نیز پیش از برگزاری مناقصات صورت خواهد پذیرفت.

نجفی در ادامه با اشاره به پروژه ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی آستانه‌اشرفیه، گفت: زمین این بیمارستان نیز در حال حاضر بررسی و جانمایی شده و به زودی روند دریافت مجوزهای لازم برای ساخت آن به پایان خواهد رسید.

وی با برشمردن کمبودها و نواقص بهداشتی و درمانی شهرستان آستانه‌اشرفیه تاکید کرد: می‌بایست در ارتقای امکانات زیرساختی و تجهیزاتی این حوزه تسریع شود.

در ادامه جلسه دکتر حیدرعلی بالو سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه درک بسیار خوبی از شرایط وزارت بهداشت وجود دارد، گفت: شهرستان آستانه‌اشرفیه یکی از شهرستان‌های بزرگ، دارای جمعیت شناور و قابل توجه در استان گیلان است.

وی با بیان اینکه باید با سرعت بالا در روند پیشرفت و ارتقای سطح درمان استان و بخصوص شهرستان آستانه‌اشرفیه اقدام شود، گفت: اقدامات لازم جهت افزایش سطح کیفی و کمی بهداشت و درمان شهرستان آستانه‌اشرفیه بر اساس قوانین وزارت بهداشت، انجام خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان با تاکید بر تسریع در انجام اقدامات لازم جهت ارتقای سطح بهداشت و درمان شهرستان آستانه‌اشرفیه، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان جهت افزایش سطح کیفی بهداشت و درمان استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است در این نشست، دکتر منوچهر جمالی مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.