تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 - 10:33
کد خبر : 983

در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعضای هیئت‌علمی گروه زنان و زایمان مطرح شد؛

تأکید دکتر بالو بر تلاش همگانی جهت تحقق سیاست راهبردی جوانی جمعیت

تأکید دکتر بالو بر تلاش همگانی جهت تحقق سیاست راهبردی جوانی جمعیت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با اعضای هیئت‌علمی گروه زنان و زایمان دانشگاه، بر توسعه خدمات آموزشی و درمانی و همچنین تلاش همگانی به جهت تحقق سیاست راهبردی جوانی جمعیت و حمایت خانواده، تأکید کرد.

به گزارش گیلانی ها خبر، جمعی از اعضای هیئت‌علمی گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر حیدرعلی بالو سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه ریاست دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر حیدرعلی بالو سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدار با تقدیر از خدمات اعضای هیئت‌علمی گروه زنان و زایمان در دانشگاه به‌ویژه در مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت، بر استمرار و توسعه خدمات آموزشی، پژوهشی و همچنین درمانی این گروه به نفع مردم تأکید کرد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی نظام سلامت منتفع شدن مردم از خدمات بهداشتی و درمانی است، افزود: آموزش همگانی در کنار آموزش پزشکی برای جامعه بانوان بسیار مهم است و باید در دوره جدید به جهت منتفع شدن همه بانوان در استان گسترش پیدا کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر ضرورت ارتقا و توسعه خدمات درمانی در تنها مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان در استان تأکید کرد و گفت: مرکز آموزشی درمانی الزهرا تنها مرکز دولتی و تخصصی در حوزه زنان و زایمان است و باید توجه مسئولان و متولیان سلامت جهت درمان ارزان و آسان بیماری‌های حوزه زنان، بیش از گذشته باشد.

دکتر بالو به موضوع محوری جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اشاره کرد و گفت: مأموریت مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) در تحقق سیاست راهبردی وزارت بهداشت در زمینه‌ی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به‌مراتب از دیگر بخش‌ها ویژه است و باید درزمینه‌ی مراقبت پیش و حین بارداری، خدمات مشاوره پس از زایمان و همچنین درمان زوج‌های نابارور پیشگام باشد.

جمعی از اعضای هیئت‌علمی گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر بالو به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به گزارشی از اقدامات صورت گرفته حوزه آموزشی، درمانی و پژوهشی مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) و برنامه‌های این مرکز در آینده پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.