تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 1:21
کد خبر : 3568

برون سپاری رادیولوژی‌های استان، پاشنه آشیل حیدرعلی بالو خواهد شد؟

برون سپاری رادیولوژی‌های استان، پاشنه آشیل حیدرعلی بالو خواهد شد؟

بالو حتی در بخش پرسنلی هم توانایی راضی نگه داشتن نیروهای دانشگاه را ندارد و پس از سال‌ها دانشگاه علوم پزشکی گیلان شاهد برپایی تجمع پرسنلی در روزهای گذشته بود! آنهم در دوران کوتاه سرپرستی حیدرعلی بالو و این یعنی تیشه‌ای سنگین به رویای ریاست بالو در دانشگاه علوم پزشکی گیلان…

اختصاصی / به گزارش گیلانی‌ها خبر، این روزها یکی از داغ‌ترین مباحث حوزه درمان استان گیلان موضوع پرحاشیه و جنجالی برونسپاری رادیولوژی‌های استان گیلان به یک شرکت سهامی خاص است، موضوعی که اکنون از بیمارستان پورسینا آغاز شده و گفته می‌شود به بیمارستان‌های رازی و احتمالاً یک بیمارستان در بخش خصوصی نیز کشیده خواهد شد.

شاید عجیب به نظر برسد، اما پایگاه خبری گیل خبر در گزارشی از احتمال واگذاری کلینیک سلامت (احتمالاً کلینیک تازه تاسیس شهدای سلامت) به بخش خصوصی خبر داده است! این یعنی حیدرعلی بالو در مدت زمان کوتاه حضور خود در جایگاه سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی گیلان یک بنر «حراج» روی داشته‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان نصب کرده است.

از طرفی حواشی فراوان برون سپاری واحد تصویربرداری پورسینا آنهم به یک شرکت غیربومی که برخلاف ادعای مدیران علوم پزشکی، سهامی خاص است، سبب ایجاد حساسیت‌های امنیتی در استان شده و استاندار گیلان نیز در این خصوص سعی کرده است تا در جریان چند و چون ماجرا قرار بگیرد و به نظر می‌رسد این رادیولوژی گیلان تبدیل به پاشنه آیل حیدرعلی بالو شده است!

با توجه به مخالفت جدی تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس و همچنین استاندار گیلان با سرپرستی حیدر علی بالو در دانشگاه علوم پزشکی، به نظر می‌رسد روزهایی سخت برای این سرپرست مازندرانی علوم پزشکی استان گیلان در پیش است.

در این میان اما شایعات پایان دوران بالو به شدت داغ شده و رسانه‌ها روز گذشته به قطعیت خبر از پایان کار بالو در دانشگاه علوم پزشکی گیلان دادند و به نظر می‌رسد این موضوع با توجه به حواشی موجود و مخالفت‌های استاندار و نمایندگان گیلان چندان هم دور از واقعیت نیست و احتمالاً به زودی رقم بخورد.

بخصوص آنکه بالو حتی در بخش پرسنلی هم توانایی راضی نگه داشتن نیروهای دانشگاه را ندارد و پس از سال‌ها دانشگاه علوم پزشکی گیلان شاهد برپایی تجمع پرسنلی در روزهای گذشته بود! آنهم در دوران کوتاه سرپرستی حیدرعلی بالو و این یعنی تیشه‌ای سنگین به رویای ریاست بالو در دانشگاه علوم پزشکی گیلان…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.