تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 9:28
کد خبر : 5868

با این چند حرکت ورزشی به راحتی چربی شکمتان را آب کنید

با این چند حرکت ورزشی به راحتی چربی شکمتان را آب کنید

ورزش‌های زیادی برای آب کردن چربی‌ها و کوچک شدن شکم وجود دارد که کمک می‌کنند شکمی تخت و عضلانی داشته باشید.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از اعتمادآنلاین، رژیم‌های غذایی و لاغری معمولاً برای افرادی توصیه می‌شوند که از چاقی در همه جای بدن خود رنج می‌برند. این افراد می‌توانند با رژیم غذایی وزن خود را کاهش دهند. اما کار وقتی سخت می‌شود که فرد قصد دارد تنها یک نقطه از بدن خود را لاغر کند. برای مثال بسیاری از افراد از چاقی شکم خود در عذاب‌اند و دوست ندارند سایر قسمت‌های بدن خود را لاغر کنند و تنها هدف‌شان آب کردن چربی‌های اضافه شکم است.

در اینجاست که باید قید رژیم‌های غذایی را زد و به سراغ ورزش رفت. در ادامه برخی حرکات ورزشی که به شما کمک می‌کند تا زودتر چربی شکم خود را آب کنید، توضیح داده شده است:

رژیم لاغری

ورزش‌های زیادی برای آب کردن چربی‌های شکم و کوچک شدن شکم وجود دارد که ما قصد داریم آن حرکاتی را که می‌توان در خانه هم برای لاغری شکم انجام داد به شما یادآور شویم.

درازنشست حرکتی شناخته‌شده است که شاید اکثر ما در زمان مدرسه و هنگام زنگ‌های ورزش آن را انجام داده باشیم. این ورزش به طرز باورنکردنی به آب شدن چربی‌های شکم و پهلو و سفت شدن عضلات شکم کمک می‌کند.

ورزش

می‌توانید برای شروع روزی ۳۰ دقیقه این حرکت ورزشی را انجام دهید.

حرکت ورزشی دیگری که برای آب کردن چربی‌های شکم و پهلو موثر است حرکت دوچرخه است. برای این حرکت باید روی سطح صاف دراز بکشید و پاهای خود را بالا بیاورید و حرکت رکاب زدن دوچرخه را انجام دهید، سعی کنید ریتم تنفس و حرکات پای‌تان هماهنگ باشد تا زود خسته نشوید. ۳۰ دقیقه انجام دادن این حرکت در روز می‌تواند علاوه بر آب کردن چربی‌های شکمی به قوی‌تر شدن عضلات پای شما نیز کمک کند.

پیاده‌روی ساده‌ترین و بی‌دردسرترین ورزشی است که می‌تواند به شما کمک کند شکمی تخت و بدون چربی داشته باشید، حداقل زمان پیاده‌روی برای سوزاندن چربی‌های اضافه شکم ۳۰ دقیقه است.

ورزش دو نیز به کوچک شدن شکم می‌کند؛ هنگامی که شروع به دویدن می‌کنید به طور ناخواسته عضلات شکم خود را منقبض می‌کنید که به آب شدن چربی‌ها کمک می‌کند.

تمرین دیگری که می‌تواند به شما برای داشتن شکمی صاف کمک کند، تمرین «صندلی کاپیتان» نام دارد.

ورزش

برای انجام این تمرین روی یک صندلی صاف بنشینید و دستان خود را از دو طرف پهلو به سمت پایین آویزان بگذارید، نفس عمیق بکشید و سپس زانوی یک پا را بالا آورده و به سینه نزدیک کنید و پس از چند ثانیه به پایین برگردانید و این کار را با زانوی پای دیگر نیز انجام دهید. برای این کار می‌توانید از دست خود نیز کمک بگیرید و زانو را با کمک دست بالا نگه دارید. این عمل را چند بار تکرار کنید، حتی می‌توانید در هر ساعتی که برای استراحت نشسته‌اید این تمرین را انجام دهید.

حلقه یکی از وسایل ورزشی است که استفاده از آن در عین حال که ساده به نظر می‌رسد اما برای کسانی که برای اولین بار از آن استفاده می‌کنند سخت است.

ورزش

اما شاید باورتان نشود که استفاده از حلقه ورزشی علاوه بر جنبه سرگرمی یک ورزش بسیار موثر برای لاغر کردن چربی‌های اطراف شکم و پهلو است.

حرکت شنا هم تاثیر زیادی در آب کردن چربی‌های شکمی دارد؛ هرچند انجام این حرکت برای کسانی که خیلی اهل ورزش نیستند دشوار است اما یکی از ورزش‌های موثر در لاغری شکم و پهلو است.

ورزش

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.