تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آذر 1401 - 14:35
کد خبر : 1898

بازدید مدیرکل بازرسی گیلان از زندان مرکزی رشت

بازدید مدیرکل بازرسی گیلان از زندان مرکزی رشت

سجاد ده‌ده‌جانی مدیر کل بازرسی استان گیلان و هیات همراه از کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی و نسوان رشت بازدید کرد.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان گیلان، سجاد ده‌ده‌جانی مدیر کل بازرسی استان گیلان و هیات همراه با حضور در زندان مرکزی رشت از کارگاه‌های اشتغال و حرفه آموزی بازدید کرد.

مدیر کل بازرسی استان گیلان ابتدا با از کارگاه‌های مختلف اشتغال و حرفه آموزی زندان مرکزی اعم از پالت‌سازی، لوسترسازی، ساخت سنگ‌های تزیینی مصنوعی، جوراب بافی، خیاطی، کفاشی، سفال‌سازی دیدن کرد و ضمن بازدید از سوله اشتغال ۲۰۰۰ متری جدید الاحداث زندان لاکان گفت: می توان با استفاده از ظرفیت‌های استانی زمینه اشتغال بیشتری را برای زندانیان مهیا داشت.

وی جذب و حضور هر چه بیشتر کارآفرینان در زمینه‌های مختلف اشتغال‌زایی تاکید داشت و افزود باید از تمامی پتانسیل‌ها برای توانمندسازی زندانیان در زمینه‌های متنوع آموزشی و کسب مهارت‌های لازم کاربردی استفاده کرد. که این امر مهم ضمن تامین معیشت اقتصادی خانواده زندانی، می‌تواند بعد از آزادی گام‌های موثری را در زمینه اشتغال در جامعه بردارد.

در ادامه بازدید ضمن حضور در کارگاه‌های اشتغال نسوان اعم از نقطه کوبی، گلسازی، فرش بافی و عروسک‌سازی از نزدیک در جریان روند اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی این مرکز قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.