تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهریور 1401 - 9:03
کد خبر : 367

بازدید شبانگاهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از خوابگاه دانشجویی بوستان انقلاب

بازدید شبانگاهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از خوابگاه دانشجویی بوستان انقلاب

در راستای آغاز سال تحصیلی جدید و باز گشایی دانشگاه، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی بازدیدی شبانه از خوابگاه دانشجویی پسرانه بوستان انقلاب ضمن دیدار با دانشجویان، مسائل و مشکلات پیش رو را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش گیلانی ها خبر، دکتر فردین مهرابیان – معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این بازدید با اشاره به خرید دو خوابگاه دانشجویی در سال گذشته اظهار کرد: با خرید دو خوابگاه دانشجویی ارشاد و شهید سلیمانی افزایش رسانه رفاهی از ۱۲/۵ به ۱۵/۳۰ را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش پذیرش دانشجویان، با وجود افزایش خوابگاه با محدویت‌هایی مواجه‌ایم که اختصاص خوابگاه‌های دانشجویی با اولویت دانشجویان راه دور، انجام می‌شود.

دکتر مهرابیان با اشاره به قدمت خوابگاه دانشجویی بوستان انقلاب گفت: این خوابگاه به دلیل قدمت بالا با مشکلاتی مواجه است که در کنار همه این موارد لازم است برای حفظ اموال و امکانات موجود تلاش کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی همچنین از تجهیز سالن‌های ورزشی خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد و گفت: سالن ورزشی امام خمینی (ره) لاکان بازسازی و تجهیز شده است و ما در تلاش هستیم با تامین اعتبار لازم نسبت به تکمیل تجهیزات ورزشی در سالن‌های ورزشی خوابگاه‌ها اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: یکصد تخته تشک با توجه به فرسوده شدن تشک‌های قبلی برای خوابگاه‌های دانشجویی در ترم تحصیلی جدید، خریداری شده است و همچنین گام‌های بزرگی با حمایت‌های رییس دانشگاه در خصوص تغذیه دانشجویی برداشته شده که ما حصل این تلاش‌ها، افزایش کیفیت تغذیه دانشجویی و در نهایت رضایت‌مندی دانشجویان است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای شورای صنفی حاضر در این خوابگاه خاطر نشان کرد: شورای صنفی دانشجویان بازوان توانمند ما هستند و در واقع پل ارتباطی بین دانشجویان و مسئولان دانشگاه محسوب می‌شوند. قطعاً ما از هرگونه پیشنهادی که از سوی شما دانشجویان مطرح می‌شود، استقبال می‌کنیم.

لازم به ذکر است: در بازدید مذکور؛ دکتر عبدالحسین امامی سیگارودی- مشاور رییس دانشگاه، دکتر سید جواد موسوی- مدیر حراست، رحیم عبدسنبلی – مدیر تربیت بدنی و رییس اداره دانشجویی خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.