تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 - 8:05
کد خبر : 419

بازدید سرزده معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود

بازدید سرزده معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی گیلان طی بازدیدی سرزده از دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود به منظور ارتقا کیفیت آموزش، پیگیری و تلاش همه جانبه رئیس و تیم آموزشی دانشکده را خواستارشد.

به گزارش گیلانی ها خبر، به منظور آغاز سال تحصیلی جدید، دکتر کامران عزتی – معاون آموزشی دانشگاه به صورت سرزده از دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شرق گیلان، لنگرود بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن بررسی فضای کلاس‌های آموزشی دانشجویان، بخش‌های اداری و همچنین بررسی مشکلات پیش رو، برگزاری کلاس‌های آموزشی را از لحاظ کیفی خواستار شد.

دکتر عزتی در ادامه طی نشستی با مسئولین این دانشکده، همگرایی بین علوم پایه و بالین را یکی از اتفاقات خوب در دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد. وی همچنین به منظور رفع مسائل و مشکلات اعضای هیات علمی و دانشجویان همکاری بیش از پیش مسئولین امر آموزش در دانشکده را، خواستار شد.

در ادامه‌ی این نشست، از سوی مدیران و معاونین گروه‌های آموزشی دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شرق گیلان مسائل و مشکلات پیش رو، مطرح شد.

لازم به ذکر است؛ در بازدید امروز، دکتر ابراهیم نصیری – مدیر آموزش معاونت آموزشی دانشگاه و مسئولین دانشکده پرستاری، مامایی و پیرا پزشکی شرق گیلان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.