سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت سرزده از دو خوابگاه دانشجویی دختر و پسر در رشت بازدید و با دانشجویان صمیمانه گفت‌وگو کرد.

به گزارش گیلانی ها خبر، دکتر حیدرعلی بالو سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با همراهی دکتر فردین مهرابیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) به صورت سرزده از خوابگاه دخترانه کوثر و پسرانه بوستان انقلاب بازدید و با دانشجویان دیدار و به صورت صمیمانه گفت‌وگو کرد.

در این بازدید دکتر بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام، کم و کیف خدمات ارایه شده به دانشجویان را مورد بررسی قرار داد.

ظرفیت پذیرش خوابگاه کوثر، سالن ورزشی و بدنسازی خوابگاه پسرانه بوستان، خدمات رفاهی ارایه شده به دانشجویان، نقلیه و وسیله ایاب ذهاب دانشجویان از مهمترین مباحثی بود که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بازدید از خوابگاه دانشجویی بوستان انقلاب و کوثر مورد بررسی قرار داد.

دکتر بالو همچنین در این بازدید دغدغه‌های دانشجویان را دغدغه‌ای به حق و قابل حل دانست و بر ضرورت افزایش خدمات کمی و کیفی خدمات رفاهی و ورزشی تاکید کرد.

دانشجویان حاضر در این خوابگاه نیز در این دیدار صمیمانه با دکتر بالو سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان صمیمانه دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح کردند و از مسوولان دانشگاه خواستار رفع آن‌ها شدند.

خروج از نسخه موبایل