تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مهر 1401 - 13:57
کد خبر : 597

انتصابات جدید شهرداری رشت

انتصابات جدید شهرداری رشت

مراسم معارفه تعدادی از مدیران مجموعه شهری به ریاست سید امیر حسین علوی شهردار رشت و با حضور مدیرکل حراست استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش گیلانی ها خبر، سید امیر حسین علوی شهردار رشت در مراسم معارفه تعدادی از مدیران مجموعه شهری که با حضور لطفی نژاد مدیرکل حراست استانداری گیلان برگزار شد، اظهار داشت: از همه مدیرانی که در جهت جذب اعتبارات شهرداری در حوزه‌های مختلف و وصول مطالبات تلاش کرده‌اند، قدردانی میکنم و تاکید دارم که این تلاش‌ها همچنان استمرار یابد.

شهردار رشت ضمن قدردانی از زحمات مدیران مجموعه شهرداری به ویژه هاجر خرمدل مدیر تشخیص و وصول درآمد شهرداری رشت که با بازنشستگی همراه بود، گفت: با زحمات ایشان ووصول مطالبات‌مان از آموزش و پرورش برای اولین بار بودجه شهرداری رشت محقق شد و انتظار داریم همین روند در سایر حوزه‌های شهرداری هم رقم بخورد.

لطفی نژاد مدیرکل حراست استانداری گیلان نیز در این جلسه اذعان کرد: پست‌ها و مسئولیت‌ها فرصتی برای ارائه خدمت به مردم است، بنابراین باید از این فرصت‌ها جهت بهتر شدن عملکردمان استفاده کنیم و همواره وجدان خود را در نظر بگیریم.

مدیرکل حراست استانداری گیلان اضافه کرد: از خدمات ارزنده و ارزشمند آقای نعمت‌پور در حوزه حراست شهرداری که طی این مدت با وسواس خاصی پیگیر امورات محوله بودند، تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم آقای رحمتی مدیر حراست جدید هم در حوزه صیانت از سرمایه‌های موجود و قوانین و دستورالعمل‌ها عملکرد خوبی داشته باشند.

گفتنی است، در این مراسم اسماعیل رحمتی به عنوان رئیس حراست، مجید پورجعفری به عنوان رئیس بازرسی و محمد نعمت‌پور به عنوان رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت معارفه و منصوب شدند.

لازم به ذکر است، در این جلسه لیلا عزیزی نیز به عنوان مدیر جدید تشخیص و وصول درآمد شهرداری رشت منصوب و از تلاش امید آقاجانپور و زحمات ۳۰ساله هاجر خرم‌دل که به درجه بازنشستگی نائل آمد، با لوح تقدیر و هدیه قدردانی بعمل آمد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.