تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آذر 1401 - 12:34
کد خبر : 2270

افزایش ۳۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری رشت

افزایش ۳۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری رشت

به گزارش گیلانی‌ها‌خبر،محمد محبتی ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از افزایش ۳۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری خبر داد.   نوسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی شهری یکی از وظایف حائز اهمیت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت می باشد

به گزارش گیلانی‌ها‌خبر،محمد محبتی ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از افزایش ۳۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری خبر داد.

 

نوسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی شهری یکی از وظایف حائز اهمیت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت می باشد که در راستای اجرای آن، این سازمان با پیگیری های مستمر گام های موثری را در این خصوص برداشته است.

 

از سال گذشته با تلاش مجموعه سازمان،اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر رشت ، سازمان مدیریت حمل و نقل مدیریت بار ومسافر شهرداری توانسته با جذب منابع دولتی و با تعیین سهم پرداخت ۷۵ درصدی برای دولت، از وزارت کشور و سازمان شهرداری ها دهیاری های کشور منابع لازم را دریافت کند و نسبت به ایجاد زیر ساخت های نوسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی شهری اقدام نماید.

 

در این خصوص ۴۴ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی شهر رشت اختصاص داده شده،که با تصویب لایحه پرداخت سهم ۲۵ درصدی شهرداری رشت و افزایش ردیف بودجه مذکور، در خصوص تامین اعتبار منابع مالی، از سوی شورای اسلامی شهر، منابع مورد نیاز توسط شهردار رشت تامین گردید و با پرداخت سهم ۲۵ درصدی شهرداری به اتحادیه اتوبوسرانی های کشور، هم اکنون ۳۰ دستگاه به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رشت اضافه خواهد شد.

 

ساخت ایستگاه های جدید و بهسازی ایستگاه های اتوبوس فعلی نیز با برگزاری فراخوان و تعریف مدل سرمایه گذاری در مرحله اجرا می باشد.

 

همچنین هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی شهری نیز همزمان با بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوس ها در حال پیگیری است که در آینده بسیار نزدیک خدمات مطلوب و شایسته تری در راستای ایجاد رفاه و عدالت اجتماعی به شهروندان عزیز ارائه خواهیم نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.