تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 9:09
کد خبر : 6940

افتتاحیه دوباره برای عضدی؛ اکران مجدد یک نمایش انتخاباتی؟!

افتتاحیه دوباره برای عضدی؛ اکران مجدد یک نمایش انتخاباتی؟!

همین چند ماه قبل و در ایام دهه فجر بود که مراسم افتتاحیه چمن طبیعی و سکو و صندلی‌گذاری ورزشگاه عضدی رشت برگزار شده بود، اما حضور رئیس فدراسیون فوتبال باعث شد تا این نمایش به ظاهر انتخاباتی بار دیگر اکران شود!

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از غیرمنتظره، زهرا طهماسی: همین چند ماه قبل و در ایام دهه فجر بود که مراسم افتتاحیه چمن طبیعی و سکو و صندلی‌گذاری ورزشگاه عضدی رشت برگزار شده بود، اما حضور رئیس فدراسیون فوتبال باعث شد تا این نمایش به ظاهر انتخاباتی بار دیگر اکران شود!

اینکه چرا از عنوان «نمایش انتخاباتی» برای این افتتاحیه استفاده میکنیم طبیعتاً به نوع افتتاحیه‌ها باز می‌گردد.

نکته اول در خصوص چمن طبیعی ورزشگاه عضدی رشت است، گفته می‌شود در حال حاضر امکان برگزاری مسابقات و حتی تمرین در این چمن وجود ندارد و موضوع به ضعیف بودن ریشه چمن مربوط می‌شود!

نکته دوم اما در خصوص سکوهای ورزشگاه است، اینکه دو بار افتتاحیه برای یک ردیف سکو گرفته شده موضوعی عجیب است و باید سال‌ها به آن فکر کرد که یک کشور کوچک مانند قطر میزبان جام جهانی می‌شود و طی مدتی کوتاه مجهزترین ورزشگاه‌های جهان را می‌سازد، اما در گیلان برای ساخت یک ردیف سکو دو بار افتتاحیه برگزار می‌کنند، در حالی که برای تکمیل ورزشگاه باید ۳ ردیف سکوی دیگر همانند ردیف فعلی ساخته شود تا ورزشگاه به ظرفیت اصلی خود برگردد.

نکته سوم اما عجیب‌ترین بخش ماجراست! اینکه گفته می‌شود اساساً شورای تامین با برگزاری مسابقات در ورزشگاه عضدی مخالف است و تمایل به موافقت و صدور مجوز در این خصوص ندارد، این یعنی عملاً هرچه رشته تاکنون شده است با یک «نه» توسط شورای تامین پنبه خواهد شد.

حال با چنین وضعیتی، نباید انجام ۲ بار افتتاحیه برای ورزشگاه عضدی رشت را نمایش انتخاباتی نامید؟!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.