تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مهر 1401 - 15:00
کد خبر : 605

وضعیت عجیب چمن ورزشگاه سردارجنگل/ داماش و سپیدرود محروم از میزبانی!

وضعیت عجیب چمن ورزشگاه سردارجنگل/ داماش و سپیدرود محروم از میزبانی!

با اعلام سازمان لیگ رقابت‌های لیگ دسته دوم از تاریخ ۱۰ مهر ماه و در دو گروه چهارده تیمی آغاز خواهد شد.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از فرتاک ورزشی، لیگ دسته دوم فوتبال کشور درحالی از دهم مهر ماه برگزار می‌شود که برخی از ورزشگاه‌های این لیگ شرایط وخیمی دارند.

با اعلام امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری لیگ دسته دوم این فصل سازمان لیگ جدیت ویژه‌ای بر روی کیفیت چمن ورزشگاه‌ها خواهد داشت و مانع از برگزاری بازی در ورزشگاه‌هایی خواهد شد که کیفیت چمن ضعیفی دارند.

ورزشگاه سردار جنگل رشت که به احتمال زیاد ورزشگاه خانگی دو باشگاه رشتی، یعنی داماش و سپیدرود خواهد بود از وضعیت عجیبی برخوردار است و شرایط برگزاری یک مسابقه فوتبال را ندارد.

کیفیت چمن این ورزشگاه به حدی وخیم است که به احتمال زیاد مورد تایید فدراسیون فوتبال قرار نمی‌گیرد و ممکن است بازیکنان تیم‌های مختلف با مصدومیت‌های شدیدی در این ورزشگاه مواجه شوند.

باید دید مدیران دو باشگاه سپیدرود و داماش کدام ورزشگاه رشت را محل میزبانی خود اعلام می‌کنند و اگر آن‌ها ورزشگاه مناسبی در رشت نداشتنه باشند مجبورند در شهر دیگری میزبان رقبا باشند.

طبق برنامه سازمان لیگ، سپیدرود در تاریخ یازدهم مهر ماه میزبان شهید اورکی اسلامشهر است و داماش نیز در هفته دوم باید میزبان رقیب خود باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.