تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مهر 1401 - 10:57
کد خبر : 944

روزنامه دولت: برخورد با بازداشت‌شدگان شنبه قهرآمیز باشد تا سایرین عبرت بگیرند

روزنامه دولت: برخورد با بازداشت‌شدگان شنبه قهرآمیز باشد تا سایرین عبرت بگیرند

روزنامه ایران نوشت: برخورد با دستگیرشدگان روز شنبه باید برخورد قهرآمیز و عبرت‌آموز باشد.

به گزارش گیلانی ها خبر، روزنامه دولتی ایران از قوه قضائیه انتقاد کرد که چرا برخی از معترضان بازداشت‌شده را بعد از چند روز آزاد می‌کند و از مسئولان این قوه خواست برخورد با بازداشت‌شدگان اعتراضات روز شنبه به‌گونه‌ای قهرآمیز باشد که سایرین عبرت گیرند.

برخورد با دستگیرشدگان و آشوب طلبان روز شنبه باید برخورد قهرآمیز و عبرت آموز باشد. با تمام کسانی که در این روز به‌صورت حرفه‌ای ایجاد بلوا و به مقر پلیس حمله کردند و اماکن عمومی را به آتش کشاندند در راستای حفظ امنیت عمومی و امنیت روانی جامعه، باید برخورد قانونی عبرت آموز صورت گیرد.

حاضرین در آشوب‌های روز شنبه مردم عادی یا فریب خورده نبودند که نهادهای امنیتی و انتظامی بخواهند با کسب یک تعهد ساده آن‌ها را آزاد کنند.

تمامی آشوب‌طلبانی که در این روز در خیابان‌ها به ایجاد اغتشاش مشغول بودند باید در دادگاه پاسخگوی اقدامات خود در به آشوب کشیدن شهر و خیابان و ارتباط با گروهای ضد انقلاب باشند.

در حال حاضر این مطالبه جدی از سوی مردم وجود دارد که چرا برخی از آشوب طلبان پس از چند ساعت یا نهایتاً چند روز بازداشت، آزاد می‌شوند و برای بررسی جرم‌شان، به دادگاه معرفی نمی‌شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.