تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 - 14:04
کد خبر : 1177

حضور مشاور مقام عالی وزارت بهداشت در جمع نمایندگان خانواده شاهد و دیدار با خانواده شهید جبهه فرهنگی گیلان

حضور مشاور مقام عالی وزارت بهداشت در جمع نمایندگان خانواده شاهد و دیدار با خانواده شهید جبهه فرهنگی گیلان

مشاور مقام عالی وزارت بهداشت در نخستین روز از سفر به گیلان، ضمن دیدار با نمایندگانی از خانواده شهدا و ایثارگر و همچنین دکتر بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در منزل شهید جبهه فرهنگی استان نیز حضور یافت.

به گزارش گیلانی ها خبر، دکتر مجید احمدی مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در امور شاهد و ایثارگران امروز در نخستین روز از سفر به استان گیلان با جمعی از نمایندگان خانواده بزرگ ایثار و شهادت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس معاونت توسعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست، نمایندگانی از خانواده ایثار و شهادت به‌صورت صمیمی، مشکلات و چالش‌های حوزه اداری و استخدامی و همچنین نظام تحول در سازمان متبوع را موردبررسی قرار داده و خواهان اجرای احکام و قوانین و آئین‌نامه‌های وزارتی در رابطه با مشمولین قانون حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران شدند.

مشاور مقام عالی وزارت بهداشت پس از حضور در جمع فرزندان شهدا و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در دفتر ریاست دانشگاه حاضر شد و با دکتر حیدرعلی بالو سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و در خصوص موضوعات محوری ایثارگران شاغل و همچنین خانواده‌های معظم شهدا، گفت‌وگو کرد.

وی، همچنین با همراهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده ایثارگر، در منزل شهید مدافع حرم و جبهه فرهنگی استان گیلان شهید سید اسماعیل سیرت نیا نیز حضور یافت و با خانواده این شهید عالی‌قدر گفت‌وگو کرد.

مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در امور شاهد و ایثارگران در دیدار با خانواده شهید سیرت نیا، اظهار کرد: امنیت و آرامش ملت ایران را امروزه بیش‌ازپیش مرهون جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.