تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 - 9:33
کد خبر : 424

برگزاری جلسه بررسی کسورات دارویی بیمارستان‌ها جهت اصالت‌سنجی و طرح دارویار

برگزاری جلسه بررسی کسورات دارویی بیمارستان‌ها جهت اصالت‌سنجی و طرح دارویار

جلسه بررسی کسورات دارویی بیمارستان‌ها جهت اصالت‌سنجی و طرح دارویار با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و معاون غذا و دارو دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گیلانی ها خبر، جلسه بررسی کسورات دارویی بیمارستان‌ها جهت اصالت‌سنجی و طرح دارویار با حضور دکتر سید مهدی موسوی – معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی و دکتر نسیبه یوسفیان – معاون غذا و داروی دانشگاه در سالن اجلاس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

در این جلسه، دکتر سید مهدی موسوی با بیان اینکه داروها باید جهت ایجاد قابلیت رهگیری به نام بیمار ثبت شوند، تاکید کرد: باید از ظرفیت نیروهای موجود جهت اجرای دقیق طرح دارویار استفاده شود.

وی با بیان اینکه Unit dose می‌بایست اجرایی شود، گفت: همکاران باید در این زمینه، تجارب خود را در اختیار سایرین نیز قرار دهند.
در ادامه، دکتر نسیبه یوسفیان – معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وجود داروهای خرید قدیم در بیمارستان‌ها، گفت: این داروها برچسب ندارند و در این خصوص رایزنی‌های لازم صورت پذیرفته است تا مشکل این قبیل داروها برطرف شود.

وی در ادامه به تشریح موارد کسورات دارویی پرداخت و اظهار داشت: یکی از موارد مهم در خصوص کسورات، مخدوش یا گم شدن لیبل داروها است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.