تاریخ انتشار : شنبه 23 مهر 1401 - 8:02
کد خبر : 1082

در سالروز ولادت نبی رحمت (ص) صورت گرفت؛

بازدید سرزده دکتر بالو از دو خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

بازدید سرزده دکتر بالو از دو خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به صورت سرزده از دو خوابگاه دانشجویی دختر و پسر در رشت بازدید و با دانشجویان صمیمانه گفت‌وگو کرد.

به گزارش گیلانی ها خبر، دکتر حیدرعلی بالو سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با همراهی دکتر فردین مهرابیان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در سالروز ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) به صورت سرزده از خوابگاه دخترانه کوثر و پسرانه بوستان انقلاب بازدید و با دانشجویان دیدار و به صورت صمیمانه گفت‌وگو کرد.

در این بازدید دکتر بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام، کم و کیف خدمات ارایه شده به دانشجویان را مورد بررسی قرار داد.

ظرفیت پذیرش خوابگاه کوثر، سالن ورزشی و بدنسازی خوابگاه پسرانه بوستان، خدمات رفاهی ارایه شده به دانشجویان، نقلیه و وسیله ایاب ذهاب دانشجویان از مهمترین مباحثی بود که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بازدید از خوابگاه دانشجویی بوستان انقلاب و کوثر مورد بررسی قرار داد.

دکتر بالو همچنین در این بازدید دغدغه‌های دانشجویان را دغدغه‌ای به حق و قابل حل دانست و بر ضرورت افزایش خدمات کمی و کیفی خدمات رفاهی و ورزشی تاکید کرد.

دانشجویان حاضر در این خوابگاه نیز در این دیدار صمیمانه با دکتر بالو سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان صمیمانه دغدغه‌ها و مطالبات خود را مطرح کردند و از مسوولان دانشگاه خواستار رفع آن‌ها شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.