تاریخ انتشار : جمعه 2 دی 1401 - 11:47
کد خبر : 3163

امام جمعه موقت تهران در رشت: ایران اسلامی به قدرت اول دنیا تبدیل شده

امام جمعه موقت تهران در رشت: ایران اسلامی به قدرت اول دنیا تبدیل شده

صدیقی امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه موفقیت‌های چشم گیر ایران اسلامی دشمن را به زانو در آورده است، افزود: ایران اسلامی با رهبری فرزانه انقلاب و مردم بصیر و آگاه به قدرت اول دنیا تبدیل شده است.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از انتخاب، آیت الله کاظم صدیقی در یادواره ۱۵۲ شهید روحانی با محوریت روحانی شهید میرزا کوچک خان جنگلی در مصلی امام خمینی (ره) رشت، اظهار کرد: بصیرت و آگاهی لازمه تعالی و سعادت بشری است موضوعی که جامعه ما به شدت به آن نیاز دارد.

وی، عمل گرایی را لازمه موفقیت جامعه اسلامی دانست و افزود: رفتارهای معنایی ما باید همراه با عمل به معارف اسلامی باشد.

قدر اقتدار و امنیت اسلامی را باید بدانیم

امام جمعه موقت تهران با اشاره با دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، بیان کرد: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان شده است و از این رو فشارهای رسانه‌ای و عملیات روانیش را بر این نظام گسترده است.

آیت الله صدیقی به کینه توزی ها و فتنه انگیزی های دشمن علیه نظام اسلامی اشاره و بیان کرد: دشمنان می‌خواهند پرچم ولایت را که بیش از چهل سال در قله اقتدار نصب شده است پایین بکشند.

وی ادامه داد: دشمن‌های خارجی و فریب خوردگان داخلی ولایت و انقلاب اسلامی را هدف اصلی حملات خود قرار دادند.

آیت الله صدیقی با اشاره به دوران خفقان پهلوی، بیان کرد: در دوران پهلوی با توجه به تنگناهای معیشتی و اقتصادی، کسی جرأت اعتراض نداشت.

وی با بیان اینکه قدر اقتدار و امنیت اسلامی را باید بدانیم، افزود: جامعه روحانیت پرچم دار معارف اسلامی و انقلابی در کشور هستند.

جواب حجاب و چادر در دوران پهلوی سرنیزه و تیر بود

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رضاخان با سرنیزه با چادر مبارزه می‌کرد، گفت: جواب حجاب و چادر در دوران پهلوی سرنیزه و تیر بود.

آیت الله صدیقی با اشاره به برخی بدحجابی و بی عفتی ها در جامعه، اضافه کرد: برای ساماندهی حجاب در جامعه باید تأمل بسیار صورت گیرد و تصمیم گیران و دست اندرکاران باید در این خصوص چاره‌ای بیاندیشند.

وی با بیان اینکه حجاب یک فرهنگ ملی و دینی است، افزود: ایرانیان انسان‌هایی معتقد، مذهبی و با بصیرت هستند و این مهم در ادوار مختلف تاریخ برجسته است.

دشمن در حال افول است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه دشمن در حال افول است، گفت: ایران اسلامی با قدرت قرآن، اسلام و شهدا توانسته بر دشمن فائق شود و دشمن نفس‌های آخرش را می‌کشد.

آیت الله صدیقی با اشاره به شکست‌های متوالی دشمن در مقابل ایران اسلامی، اضافه کرد: دشمن در مقابل قدرت، پیشرفت و موفقیت‌های ایران اسلامی حالت دفاعی گرفته است.

وی با بیان اینکه موفقیت‌های چشم گیر ایران اسلامی دشمن را به زانو در آورده است، افزود: ایران اسلامی با رهبری فرزانه انقلاب و مردم بصیر و آگاه به قدرت اول دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حوادث اخیر در کشور، اضافه کرد: حوادث تلخ اغتشاشات اخیر در کشور حادثه کربلا را دوباره زنده کرد.

آیت الله صدیقی با اشاره به شهادت یک طلبه توسط ۷۰ نفر در اتفاقات اخیر، بیان کرد: عمامه‌ها کفن ما روحانیون است و برای دفاع از مردم و نظام جان و خون مان را تقدیم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه گیلان در عرصه‌های مختلف تاریخ ساز است، افزود: میرزا کوچک خان جنگلی تاریخ زنده و پر افتخار ایران و گیلان است.

امام راحل شیفته اخلاق و روحیه مبارزاتی شهید رودباری بودند

امام جمعه موقت تهران به تشریح ابعاد شخصیتی و مبارزاتی شهید میرزا کوچک خان جنگلی پرداخت و گفت: عزتمندی و اقتدار میرزا کوچک خان جنگلی نشأت گرفته از اُنس با عرفان و معنویت بود.

آیت الله صدیقی با اشاره به اولین شهید نهضت امام خمینی (ره) شهید سید یونس رودباری، بیان کرد: امام راحل شیفته اخلاق و روحیه مبارزاتی شهید رودباری بودند.

وی با اشاره به شخصیت‌های فاخر گیلان، افزود: گیلان مملو از شخصیت‌های تاریخ سازی چون آیت الله بهجت فومنی (ره)، آیت الله احسان بخش (ره) و دیگر عزیزان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.