تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مهر 1401 - 11:20
کد خبر : 722

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

استان گیلان بیش از گذشته، نیازمند کار جهادی است

استان گیلان بیش از گذشته، نیازمند کار جهادی است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست شورای معاونین دانشگاه با تأکید بر ارائه خدمات سلامت‌محور با روحیه جهادی، اظهار کرد: امروزه نظام سلامت استان گیلان بیش از گذشته، نیازمند کار جهادی و بی‌منت به مردم است.

به گزارش گیلانی ها خبر، دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در نشست شورای معاونین دانشگاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی با تأکید بر ارائه خدمات سلامت‌محور با روحیه جهادی، اظهار کرد: امروزه نظام سلامت استان گیلان بیش از گذشته، نیازمند کار جهادی و بی‌منت به مردم است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت کار و تلاش است، افزود: همه بخش‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید در خدمت به مردم و ذی‌نفعان با یکدیگر رقابت کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، عزم و اراده قوی را مستلزم ارائه خدمت شایسته به جامعه‌ی هدف دانست و گفت: خدمت به مردم نزد خداوند متعال بسیار با ارزش است و همه باید با عزمی راسخ و اراده‌ای محکم به جامعه خدمت کنیم.

دکتر بالو بر لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و استعدادها در جهت توسعه و پیشرفت امور سلامت گیلان تأکید کرد و افزود: باید با استفاده از توانمندی و استعدادهای موجود و همچنین با بهره‌گیری از توانمندی‌های برون‌سازمانی مسیر پیشرفت و اعتلای نظام سلامت استان را طی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.